بهترین فیلر بازار - مزایای فیلرهای ژوابکس

فیلرهای ژوابکس، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فیلرهای موجود در بازار هستند که در ساخت آن‌ها از روش‌های انحصاری استفاده شده است. 

فیلرهای ژوابکس در دسته‌ی فیلرهای پرمیوم بازار قرار می‌گیرند و به دلیل کیفیت و کارایی بسیار بالایی که دارند، همواره مورد توجه افراد بوده‌اند. فیلرهای ژوابکس بر پایه‌ی هیالورونیک اسید هستند که به شکل کراس-لینک، فرمول‌بندی شده است. (با مراجعه به این لینک می‌توانید با انواع فیلرهای پوستی آشنا شوید)

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن است که در مایعات چشم و مفاصل یافت می‌شود. هیالورونیک اسید در بافت‌ها و سایر مفاصل، به‌عنوان یک فنر و روان‌کننده عمل می‌کند. اشکال مختلفی از هیالورونیک اسید وجود دارند که برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند. همچنین ممکن است هیالورونیک اسید بر نحوه پاسخ بدن به آسیب‌ها تأثیر بگذارد و به کاهش تورم کمک کند.

هیالورونیک اسید در ابتدا به‌صورت حیوانی تهیه می‌شد که باعث ایجاد حساسیت در افراد می‌شد؛ اما RosePharma توانسته است که با استفاده از فناوری تخمیر باکتریایی، هیالورونیک اسید موجود در محصولات خود را تهیه کند که همین امر موجب کاهش آلرژی‌زایی محصولات ژوابکس شده است.

نوع دیگری از هیالورونیک اسید وجود دارد که به شکل کپسول است و مردم می‌توانند آن‌را از طریق دهان مصرف کنند. این ماده‌ی با ارزش می‌تواند به درمان عفونت‌های ادراری، رفلاکس اسید معده، خشکی چشم، بهبود زخم، پیری پوست و بسیاری از بیماری‌های دیگر به شما کمک کند؛ اما هنوز تحقیقات علمی گسترده‌ای در این خصوص صورت نگرفته است.

کراس لینک چیست و چرا مهم است؟

کراس-لینک یا اتصال عرضی، روشی است که برای تقویت ژل فیلر پوستی استفاده می‌شود. پیوند‌های عرضی را می‌توان به روش‌های مختلفی ایجاد کرد؛ اما معمولاً یک عامل مصنوعی به زنجیره‌های اسید هیالورونیک اسید اضافه می‌شود. RosePharma برای کراس-لینک کردن این هیالورونیک اسید از ماده‌ی BDDE استفاده کرده است. قدرت ژل فیلر به تعداد اتصالات عرضی آن بستگی دارد. هرچه ژل قوی‌تر باشد، توانایی لیفت آن بهتر است.

پیوند عرضی همچنین به افزایش خاصیت هیدراتاسیون هیالورونیک اسید کمک می‌کند و رطوبت بیشتری را به پوست می‌رساند. بدن، هیالورونیک اسید را متابولیزه می‌کند؛ اما هرچه پیوند عرضی بیشتر باشد، ژل ماندگاری بیشتری خواهد داشت؛ زیرا به مقاومت در برابر تخریب طبیعی کمک می‌کند.

RosePharma محصولات باکیفیت با ساختار تک‌فازی مبتنی بر هیالورونیک اسید را به بازار عرضه کرده است که همگی از هیالورونیک اسید بسیار خالص ساخته شده‌اند و به دلیل اتصالات عرضی زیاد، استحکام بالایی دارند و در نتیجه ماندگاری آن‌ها نیز بیشتر است.

هیالورونیک اسید مولکول

ساختار تک فازی زمانی ایجاد می‌شود که بین زنجیره‌های هیالورونیک اسید پیوندهای کراس-لینک زیادی ایجاد می‌شود که ساختار ژل‌مانند یکنواختی ایجاد می‌کند.

برخی از ویژگی‌های مهم فیلرهای ژوابکس عبارتند از:

·         لیفتینگ خیلی خوب به دلیل ساختار تک‌فازی

·         احیای بیولوژیکی پوست (لیفتینگ+آب‌رسانی)

این مزیت دوگانه، به دلیل فرمول منحصربه‌فرد ژوابکس ایجاد شده است که وزن‌های مولکولی مختلف هیالورونیک اسید را باهم ترکیب می‌کند.

برخی از مزایای دیگر فیلرهای صورت ژوابکس عبارتند از:

·         بهینه‌سازی یکپارچگی بافت پوست

·         ارائه نتایج طبیعی

RosePharma برای محصولات ژوابکس، سرنگ‌های تزریقی مخصوصی را طراحی کرده و در بسته‌بندی محصولات قرار داده است. فرآیند تزریق و همچنین نوع سرنگ، در فرآیند تزریق فیلر اهمیت بسیار زیادی دارند که معمولاً پزشکان به آن‌ها توجهی نمی‌کنند.

فیلرهای ژوابکس می‌توانند مشکلات پوستی ایجاد شده در اثر افزایش سن را در نواحی زیر برطرف کنند:

·         چین‌های اطراف بینی

·         دهان (چین‌وچروک‌های ناحیهی اطراف دهان)

·         صورت (رفع جای آکنه)

·         چین‌وچروک روی پیشانی

·         افزایش حجم چانه

·         افزایش حجم گونه و استخوان گونه

·         افزایش حجم لب‌ها

در زیر می‌توانید تفاوت‌های فیلرهای ژوابکس را با سایر برندها مشاهده کنید: