تزریق چربی برای صورت آقایان چگونه است؟

در چند سال گذشته، مردان بیشتری از مراقبت‌های زیبایی و تکنیک‌های ترمیمی استفاده می‌کنند که قبلاً فقط توسط زنان استفاده می‌شد. این اقدامات شامل استفاده از چربی‌های طبیعی بدن برای تزریق در صورت است. تزریق چربی طبیعی برای بازگرداندن حجم از دست رفته و تغییر شکل صورت بی‌خطر و بسیار مؤثر است. فرآیند تزریق چربی به صورت مردانه هیچ تفاوتی با فرآیند تزریق در زنان ندارد؛ اما با توجه به تفاوت‌هایی که معمولاً بین چهره‌های زن و مرد وجود دارد، توجه به جزئیات می‌تواند روی موضوعات مختلف متمرکز شود.

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر بدن فرد متقاضی برداشته شده و پس از پردازش به نقاط مختلف زیر پوست تزریق می‌شود. برای بسیاری، بافت چربی به‌عنوان پرکننده‌ی ایده‌ئال برای جوان‌سازی صورت در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا یکی از زیست سازگارترین فیلر‌های پوستی بوده و عارضه‌ی جانبی ایجاد نمی‌کند. نتیجه‌ی درمان لیپوساکشن، تشکیل بافت نرم، طبیعی و همگن در ناحیه مداخله است و می‌تواند اثر نیمه دائمی تا دائمی داشته باشد.

مزایای تزریق چربی به صورت آقایان


تزریق چربی به صورت آقایان با چه هدفی انجام می‌شود؟

نحوه تزریق چربی به صورت آقایان

تزریق چربی توسط پزشک متخصص در تمامی کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود و این فرآیند معمولاً شامل سه مرحله حساس و مهم است:

استخراج چربی از قسمت‌های مختلف بدن

پزشک ابتدا باید مکانی را انتخاب کند که چربی از آن‌جا برداشته شود. آن‌ها معمولاً از مناطقی از بدن با چربی اضافی استفاده می‌کنند. به همین دلیل یکی از رایج‌ترین روش‌ها، برداشتن چربی شکم و تزریق آن به صورت است. همچنین می‌توانید از چربی‌های سایر قسمت‌های بدن مانند ران و باسن استفاده کنید. در طی این روش ماده بی‌حسی به قسمت مورد نظر بدن تزریق می‌شود و مقدار چربی مورد نیاز با ساکشن مخصوص خارج می‌شود.

آماده‌سازی چربی استخراج شده

پس از استخراج مقدار مورد نیاز چربی، حالا نوبت به آماده‌سازی آن رسیده است. در این مرحله چربی‌ها را در ظروف مخصوصی ریخته و برای تصفیه در سانتریفیوژ قرار می‌دهند و مواد اضافی مانند خون، سلول‌های چربی معیوب و سایر مایعات را از چربی جدا می‌کنند.

پیوند چربی به ناحیه مورد نظر

مرحله سوم و آخر فرآیند تزریق چربی، تزریق چربی تصفیه شده به‌کمک سرنگ‌های مخصوص است. حالا پزشک با تکیه بر مهارت و تجربه خود آن‌ها را به ناحیه‌ای از صورت که قبلاً بی‌حس و ضدعفونی شده تزریق می‌کند.

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق چربی صورت آقایان

قبل و بعد از تزریق چربی به صورت، باید کار‌هایی را انجام دهید و نکاتی را رعایت کنید. آن‌ها به شرح زیر هستند:

درصورتی که از مشکلات زیر رنج می‌برید نباید از روش تزریق چربی استفاده کنید:


ماندگاری تزریق چربی در صورت آقایان

عوامل و پارامترهای زیادی بر ماندگاری تزریق چربی تأثیر می‌گذارند؛ بنابراین این دوره‌ی ماندگاری برای افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. مهم‌ترین چیز، در دسترس بودن منابع چربی با کیفیت در بدن است. اگر عمل تحت نظر پزشک ماهر انجام شود، طول عمر تزریق چربی افزایش می‌یابد. همچنین مواد و تجهیزات مورد استفاده و نحوه کارکرد در طول عمر چربی تزریق شده تأثیر بسزایی دارند.

عوارض تزریق چربی به صورت آقایان

خوش‌بختانه عوارض جانبی قابل توجهی در این روش دیده نمی‌شود. این عمل به‌طور کلی بدون مشکل خاصی انجام می‌شود. برخی از عوارض جانبی نادر که ممکن است ایجاد شوند عبارتند از:

هزینه‌ی تزریق چربی به صورت آقایان

به‌طور کلی تعیین قیمت ثابت برای تزریق چربی به صورت غیرممکن است. تزریق چربی به صورت بسته به کلینیکی که این عمل را در آن انجام می‌دهید می‌تواند هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. مقدار چربی مورد نیاز و ناحیه‌ای که باید تزریق شود نیز بر هزینه جراحی تأثیر می‌گذارند.