چگونه به کمک فیلر لیفت ابرو انجام می‌شود؟

با افزایش سن، پوست استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. خاصیت ارتجاعی پوست توسط الاستین و کلاژن تأمین می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد چین‌وچروک بین ابرو‌ها و افتادگی پوست زیر ابرو شود. علاوه‌براین، حرکات مکرر صورت مانند اخم کردن باعث ایجاد چین‌وچروک و خطوط در پوست می‌شود و این چین‌وچروک‌ها به مرور عمیق‌تر می‌شوند. تزریق فیلرهای پوستی یکی از بهترین روش‌ها برای بلند کردن (لیفت) ابرو است.

فیلر‌های پوستی مخصوص، حجم از دست رفته را باز می‌گردانند و به‌عنوان تکیه گاه از افتادگی ابرو‌ها جلوگیری کرده و ابرو‌ها را بالا می‌کشند. به‌طور کلی می‌توان به این سؤال پاسخ مثبت داد که پرکننده ابرو‌ها را بالا می‌برد؛ اما این پروسه محدود به ۶ الی ۱۲ ماه است و به برند فیلر تزریقی و همچنین مهارت پزشک بستگی دارد.

مزایای لیفت ابرو به کمک فیلر چیست؟

لیفت ابرو با فیلر چگونه انجام می‌شود؟

تزریق‌ فیلر برای لیفت ابرو باید توسط متخصص انجام شود تا دقیقاً بداند کجا باید تزریق شود و با توجه به نیاز هر مراجعه‌کننده از مقدار مناسب استفاده شود. همیشه سعی کنید که برای تزریق فیلر به پزشک متخصص مراجعه کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. لیفت ابرو با فیلر یک روش غیر تهاجمی و بدون زمان نقاهت است و نتایج بلافاصله برای فرد قابل مشاهده است.

لیفت ابرو به‌کمک فیلر با تکنیک نقطه‌زنی انجام می‌شود. ابتدا باید ناحیه مورد نظر تمیز شود، سپس می‌توان از مقداری پماد برای کاهش درد محل تزریق استفاده کرد. پس از چند دقیقه و بی‌حس شدن ناحیه مورد نظر، پزشک تزریق فیلر را انجام می‌دهد. البته لیفت ابرو با فیلر زمان زیادی نمی‌برد و فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

مراقبت‌های قبل از تزریق فیلر


مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر ابرو

برخی از مهم‌ترین توصیه‌های پزشکی بعد از تزریق فیلر عبارتند از:

چه افرادی نمی‌توانند از فیلرها برای لیفت ابرو استفاده کنند؟

انجام لیفت ابرو با تزریق فیلر برای افراد مبتلا به بیماری‌های هموراژیک، دیابت، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عصبی عضلانی، اختلالات خودایمنی و حساسیت به دارو‌های تزریقی، تزریق در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

عوارض جانبی لیفت ابرو با تزریق فیلر

عوارض و خطرات تزریق ژل شامل تورم، قرمزی، عفونت، حساسیت و خارش در محل تزریق است. همچنین ممکن است درد و ناراحتی خفیفی در اطراف ناحیه تحت درمان دیده احساس کنید.