جوان‌سازی گردن با مزوژل چگونه است؟

گردن صاف و کشیده با پوست درخشان یکی از جنبه‌های مهم زیبایی انسان است و به‌همین دلیل این ناحیه باید با افزایش سن جوان‌سازی شود. روش‌های جوان‌سازی گردن بسیار متنوع است، هر کدام از روش‌های جوان‌سازی گردن ویژگی‌های خاص خود را دارند و بسته به وضعیت پوست و میزان چین‌وچروک می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد.

مزوژل یکی از مؤثرترین درمان‌ها برای رفع چین‌وچروک و مشکلات پوستی گردن است. در این درمان، هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی و بازگرداندن پوست جوان و شاداب استفاده می‌شود. هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است و نقش مهمی در ساخت کلاژن و حفظ خاصیت ارتجاعی آن دارد. این ماده می‌تواند سلول‌های تولید کلاژن را تحریک کرده و با بهبود خون‌رسانی به بافت پوست، آسیب‌های وارده را از بین ببرد.

علاوه‌بر هیالورونیک اسید، ترکیبات مزوژل حاوی مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلفی هستند که همگی دارای خواص بازسازی‌کننده هستند و می‌توانند به درمان انواع آسیب‌های پوستی کمک کنند. این ترکیبات همچنین می‌توانند رطوبت پوست را افزایش دهند و تقریباً برای مدت طولانی از بروز مجدد علائم پیری یا لک‌های پوستی جلوگیری کنند.

مزایای استفاده از مزوژل در گردن

تزریق مزوژل به گردن

پس از بیهوشی، با استفاده از کرم‌های بی‌حس‌کننده، فیلر‌های مزوژل با سوزن‌های بسیار ظریف به گردن تزریق می‌شود. این فرآیند بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد.


اقدامات احتیاطی قبل از تزریق مزوژل به گردن

مراقبت‌های پس از تزریق ژل

ماندگاری مزوژل چقدر است؟

ماندگاری و پایداری مزوژل با توجه به شرایط پوستی و ژل متفاوت است و بهتر است هر شش ماه تا یک سال تزریق را تجدید کنید.

هزینه‌ی تزریق مزوژل در گردن

می‌توان گفت خدمات زیبایی قیمت مشخص و معینی ندارند و عوامل مختلفی بر آن تأثیر می‌گذارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


عوارض تزریق مزوژل به گردن چیست؟

چه افرادی نمی‌توانند از مزوژل برای جوان‌سازی گردن استفاده کنند؟

افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف مانند افراد مبتلا به دیابت، سرطان، اختلالات بافت هم‌بند و لوپوس برای استفاده از مزوژل مناسب نیستند. علاوه‌براین، زنان در دوران بارداری و شیردهی و بیمارانی که از برخی دارو‌ها استفاده می‌کنند نباید از مزوژل استفاده کنند. درمان با مزوژل نباید در افرادی با پوست شل و افتاده انجام شود.