لیفت ابرو و پیشانی بدون جراحی چگونه انجام می‌شود؟

لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی یکی از روش‌های مناسب برای جوان‌سازی است.

اگر برای لیفتینگ ابرو (بالا بردن ابرو) اقدام کنید متوجه می‌شوید که روش‌های متعددی برای آن وجود دارد. این‌که کدام روش مناسب‌تر است به عوامل مختلفی بستگی دارد. شل شدگی و افتادگی پوست ابرو و پیشانی تأثیرات منفی بر زیبایی و جوانی چهره می‌گذارد.

به‌همین خاطر لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی گزینه مناسبی است تا با استفاده از آن چشمان شما درشت‌تر و زیباتر دیده شود. همچنین از بروز سایر نشانه‌های پیری مانند چین‌وچروک‌های پوستی جلوگیری شود. 

عوارض لیفت ابرو با عمل‌های جراحی

لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی امروزه با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در بین این روش‌ها قطعاً با روش‌های جراحی و تهاجمی نیز روبه‌رو می‌شوید.

آیا می‌دانید عوارض بالا بردن ابرو با عمل‌های جراحی چیست؟ همان‌طور که می‌دانید برای جراحی به بیهوشی کامل نیاز دارید. بنابراین یکی از عوارض سنگین عمل‌های جراحی، بیهوشی و تأثیرات آن روی بدن است. علاوه‌بر آن، عوارض دیگری نیز شامل حال افراد تحت درمان با عمل جراحی خواهد شد که برخی از آن‌ها عبارتند از:


لیفت ابرو بدون عمل جراحی

باتوجه‌به عوارض سنگین عمل‌های جراحی باید بگوییم استفاده از روش‌های لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی، امروزه جزو محبوب‌ترین روش‌ها هستند. افرادی که به تازگی احساس می‌کنند افتادگی ابرو در چهره آن‌ها پیدا شده است، می‌توانند با ساده‌ترین روش‌ها لیفتینگ ابرو را انجام دهند.

همچنین افرادی که فرم چهره‌ آن‌ها خسته یا اخمو به نظر می‌رسد، با انجام ساده‌ترین روش‌ها برای لیفت و بالا بردن ابرو می‌توانند زیبایی را به چهره‌ خود بازگردانند. خوب است بدانید که لیفت و بالا بردن ابرو بدون عمل جراحی جزو روش‌های بسیار محبوب جوان‌سازی و زیباسازی پوست به‌شمار می‌رود.

لیفت ابرو بدون انجام عمل جراحی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه با برخی از مهم‌ترین روش‌ها آشنا می‌شوید.

لیفت ابرو و پیشانی با بوتاکس

یکی از رایج‌ترین روش‌های لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی، تزریق بوتاکس است. همان‌طور که می‌دانید بوتاکس نوعی سم تضعیف شده است که تحت شرایط خاص به پوست تزریق می‌شود و باعث فلج شدن عصب و عضله می‌شود. برای بالا بردن و لیفت ابرو با بوتاکس نیازی به بیهوشی و یا روش‌های دردناک نیست.

قبل از انجام این‌کار، ژل موضعی برای بی حس شدن پوست و همچنین محلول‌های بی‌حسی برای مراجعه‌کننده استفاده می‌شود. سپس تزریق به نواحی مشخص شده انجام می‌شود.

به‌خاطر داشته باشید تزریق بوتاکس علاوه بر لیفتینگ ابرو و پیشانی، به برطرف شدن چین‌وچروک‌ها نیز کمک زیادی می‌کند. میزان ماندگاری بوتاکس پس از تزریق بین ۳ تا ۵ ماه است. همچنین پس از پایان درمان شما می‌توانید بدون سپری کردن دوره نقاهت به انجام کار‌ها و فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

مزایای بالا بردن ابرو با بوتاکس

امروزه لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی با تزریق بوتاکس، جزو یکی از روش‌های محبوب است. این روش به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، جزو یکی از بهترین روش‌های جوان‌سازی و زیباسازی پوست به‌شمار می‌رود. برخی از مزایای بالا بردن ابرو و پیشانی با تزریق بوتاکس عبارتند از:

لیفت ابرو و پیشانی با تزریق ژل و فیلر

از دیگر روش‌های لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی، تزریق ژل و فیلر است. این روش مانند بوتاکس جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین روش‌های لیفتینگ ابرو و پیشانی به‌شمار می‌رود.

با تزریق ژل، ابرو‌ها کمی بالاتر ‌می‌روند و فرم می‌گیرند. تزریق فیلر و ژل جزو روش‌هایی است که به اصلاح بافت نرم و تحلیل رفته استخوان‌ها کمک زیادی می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید با بالا رفتن سن یک‌سری تغییرات در فرم و خط ابرو به وجود می‌آید. این تغییرات باعث می‌شوند تا ابرو‌ها به سمت پلک‌ها افتادگی پیدا کنند. زمانی که برای لیفتینگ ابرو و پیشانی ژل و فیلر تزریق می‌شود، ابرو‌ها نیز پهن‌تر دیده می‌شوند و فضای تحلیل رفته صورت به‌طور کامل پر می‌شود. این روش نیز برای لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی جزو روش‌های مؤثر است. با تزریق ژل و فیلر شما مجبور به تحمل دوره نقاهت نخواهید بود.

همچنین علاوه بر لیفتینگ، گودی پلک بالا نیز اصلاح می‌شود و پوست کمی حجیم‌تر دیده می‌شود. تزریق فیلر در عرض تنها چند دقیقه انجام می‌شود و هیچ گونه درد یا خون‌ریزی ندارد.

پس از پایان درمان، شما نیازی به استراحت نخواهید داشت و در انجام کار‌های روزمره‌ محدود نمی‌شوید. به‌طور کلی تزریق ژل و فیلر برای لیفت و بالا بردن ابرو‌ها عوارض جانبی خاصی ندارد.


لیفت ابرو و پیشانی با هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی دیگر از روش‌های لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی است. این روش ۱۰۰ درصد غیر تهاجمی بوده و هیچ درد و خون‌ریزی یا تزریقی ندارد. لیفت ابرو و پیشانی با هایفوتراپی برای افرادی مناسب است که عمل جراحی، تزریق و به‌طور کلی روش‌های تهاجمی انتخاب آن‌ها نیست.

در نتیجه این افراد می‌توانند از این روش برای لیفتینگ ابرو و پیشانی استفاده کنند. هایفوتراپی به برطرف کردن شل‌شدگی و افتادگی پوست کمک زیادی می‌کند. همچنین فرآیند کلاژن‌سازی در پوست را تحریک کرده و باعث زیبایی و شادابی صورت می‌شود.

لیفت ابرو با هایفوتراپی یکی از بهترین و به‌روزترین روش‌های جوان‌سازی و لیفتینگ است که امروزه در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. خوب است بدانید که بلافاصله پس از درمان با هایفوتراپی می‌توانید اثرات آن را روی پوست و جوانی صورت خود مشاهده کنید.

این روش لیفتینگ ابرو و پیشانی مانند سایر روش‌های غیر جراحی بدون دوره نقاهت است. بنابراین پس از پایان درمان می‌توانید به انجام فعالیت‌های روزمره‌‌ی خود بپردازید. 

لیفت ابرو و پیشانی با نخ

لیفت ابرو و پیشانی با استفاده از نخ PDO یکی از روش‌های بسیار جدید و کم تهاجمی است که بدون عمل جراحی انجام می‌شود. در این روش، لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی و با استفاده از نخ‌های مخصوص برای لیفت ابرو‌ها انجام می‌شود.

با این روش علاوه‌بر لیفتینگ، پوست سفت می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت چین‌وچروک‌های پوستی به شدت کاهش پیدا می‌کنند و فرم افتاده ابرو اصلاح می‌شود.

نخ PDO ضد حساسیت است و عوارض جانبی خاصی برای بیمار ندارد. همچنین جالب است بدانید این نخ از مواد تجزیه‌پذیر تشکیل شده است.

در نتیجه به‌مرور زمان این مواد به‌طور کامل جذب بدن می‌شوند و هیچ عارضه‌ای برای بدن ایجاد نمی‌کنند. این روش لیفتینگ ابرو در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و بیمار در حین درمان دردی احساس نمی‌کند.

لیفت ابرو و پیشانی با آرایش

شما می‌توانید با آرایش و استفاده از ترفند‌های میکاپ ابرو‌های خود را لیفت کنید. لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی همیشه به تزریق و درمان‌های پزشکی ختم نمی‌شود؛ بلکه می‌توان با میکاپ کردن نیز این کار را انجام داد. برای این کار شما می‌توانید از صابون ابرو و ژل‌های مخصوص لیفتینگ ابرو استفاده کنید.


طریقه استفاده این وسایل آرایشی بسیار ساده است و برای انجام آن به مهارت خاصی نیاز ندارید. با این روش می‌توانید به تار‌های ابرو‌هایتان حالت دهید و آن‌ها را به صورت طبیعی و زیبا به سمت بالا ببرید. این کار برای کسانی مناسب است که پوست شل و افتاده‌ای ندارند و صرفاً می‌خواهند به خط رویش ابرو‌های خود حالت دهند مناسب است.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی انواع روش‌های لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی بدون عمل جراحی پرداختیم. همان‌طور که متوجه شدید این روش‌ها بر پایه تزریق و استفاده از تکنولوژی لیزر انجام می‌شوند. به‌طور کلی بهترین و مؤثرترین روش لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی در بین تمام این روش‌ها تزریق بوتاکس و تزریق ژل و فیلر است. این روش‌ها از روش‌های محبوب و پرطرفدار به‌شمار می‌روند. از طرفی هایفوتراپی صورت نیز یکی از بهترین روش‌های غیر تهاجمی برای لیفت و بالا بردن ابرو‌ها و پیشانی به‌شمار می‌رود. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین این روش‌ها انجام دهیم باید بگوییم تزریق کمی پرطرفدارتر است. این روش به دلیل هزینه ارزان‌تری که در مقایسه با هایفوتراپی دارد، برای افراد با بودجه مالی متوسط، مناسب‌تر است.