آیا جوان‌سازی دست با تزریق چربی امکان‌پذیر است؟

هر چه سن افراد بیشتر می‌شود علائم پیری بیشتر خودشان را نشان می‌دهند. خشکی دست‌ها و از بین رفتن چربی‌های مورد نیاز دست یکی از نشانه‌های افزایش سن افراد است.

هرچه چربی کمتری در پشت دست‌ها وجود داشته باشد، دست‌ها از ظاهری چروکیده‌تر با بیرون زدگی استخوان‌ها برخوردار خواهند شد. این موارد سبب از بین رفتن زیبایی دست‌ها می‌شود و این مسأله برای افراد به خصوص خانم‌ها نگران‌کننده است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه جوان‌سازی دست‌ها به کمک تزریق چربی بپردازیم. با ژوابکس همراه باشید.

هزینه جوان‌سازی دست

هزینه جوان‌سازی دست به معیار‌های متفاوتی بستگی دارد. یکی از این معیار‌ها میزان تبحر و مهارت متخصص پوستی است که شما انتخابش کرده‌اید. علاوه بر این کلینیک زیبایی انتخابی نیز می‌تواند بر قیمت تزریق چربی به دست مؤثر باشد. هزینه اتاق عمل و هزینه‌ای که بابت دستمزد کادر پزشکی لازم است پرداخت شود نیز می‌تواند به هزینه کلی تزریق چربی به دست بیفزاید.

راه و روش تزریق چربی به دست

همه ما می‌دانیم که در روش‌های تزریق چربی به دست، صورت یا دیگر اعضای بدن لازم است عضوی مملو از چربی در بدن داشته باشیم. افرادی که از لاغری رنج می‌برند، عضوی جهت برداشت چربی ندارند. البته تزریق چربی نیز باید توسط پزشک و طی فرآیند‌هایی حساس صورت گیرد.

بهترین عضو جهت استخراج چربی می‌تواند باسن، پهلو‌ها، ران‌ها و شکم باشد. بدین منظور در ابتدا مقداری خون از فرد می‌گیرند و چربی را از خون جدا می‌کنند. پس از آن چربی را با پی‌آرپی ترکیب می‌کنند و روند تزریق چربی به دست را انجام می‌دهند.

کاندیدای تزریق چربی به دست

می‌دانید که تزریق چربی به دست علاوه‌بر باز شدن چین‌وچروک سبب از بین رفتن خشکی پشت دست نیز خواهد شد. همین موضوع سبب جوان‌سازی دست‌ها و افزایش اعتماد به نفس افراد شده است؛ اما تمامی افراد نمی‌توانند تزریق چربی به دست را انجام دهند. فردی که قصد انجام تزریق چربی به دست را دارد باید از سلامت روحی و روانی بالایی برخوردار باشد. این افراد باید دست‌هایی با پوست خشک و چروک شده داشته باشند تا بدین وسیله بتوانند آن‌ها را درمان کنند. علاوه‌بر این افرادی که در پشت دست‌هایشان رگ‌ها کاملاً مشخص است نیز می‌توانند تزریق چربی به دست را انجام دهند.


مزایای تزریق چربی به دست

روش‌های متعددی جهت از بین بردن چین‌وچروک دست‌ها وجود دارد؛ اما ایده‌‌ئال‌ترینِ آن‌ها چیزی به جز تزریق چربی نیست. به کمک تزریق چربی می‌توان از نتایج مؤثرتر و واقع بینانه‌تری برخوردار شد. در روش‌های تزریق چربی به دست‌ها علاوه بر از بین رفتن چین‌وچروک می‌توان به استخراج مقدار زیادی از چربی‌های بدن که امروزه سبب نارضایتی بسیاری از افراد شده نیز کمک کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های این نوع عمل جراحی این است که مدت زمان بسیار کوتاهی را می‌طلبد و به هیچ عنوان وقت‌گیر نیست. پس از انجام تزریق چربی به دست‌ها تا مدت‌ها می‌توانید از دست‌هایی بدون چروک و جوان نهایت لذت را ببرید. شگفتی این روش این است که به‌هیچ‌عنوان جای زخم و بخیه به جای نمی‌گذارد.

مدت زمان پایداری چربی تزریق شده به دست‌ها

در مرحله اول لازم است بدانید که انتخاب یک متخصص متبحر می‌تواند در ماندگاری چربی دست‌ها مسمرثمر واقع شود. هر چه این کار با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود قطعاً از نتیجه‌ای مطلوب‌تر برخوردار خواهید شد.

اینکه پس از تزریق چربی طبق راهنمایی‌های پزشک معالج از دست‌ها مراقبت کنید نیز در افزایش ماندگاری چربی‌های تزریق شده به دست تأثیرگذار خواهد بود. جهت بهره‌مندی از عمر طولانی مدت چربی‌های تزریق شده بهتر است چندین جلسه عمل تزریق چربی به دست‌ها را تکرار کنید.

مراقبت‌های لازم پس از تزریق چربی به دست


ممنوعیت‌ها در جوان‌سازی دست با تزریق چربی

کلام آخر

هزینه جوان‌سازی دست یکی از مهم‌ترین عواملی است که در تصمیم‌گیری افراد جهت انجام تزریق چربی به دست‌ها اثر می‌گذارد. همان‌طوری که گفته شد هزینه جوان‌سازی به عوامل متعددی وابسته است و نمی‌توان نرخی ثابت برای آن در نظر گرفت. در صورتی که شما کاندیدای تزریق چربی به دست هستید یا اینکه جهت جوان‌سازی دستانتان از روش تزریق چربی به دست کمک گرفته‌اید لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.