فیلر لب ژوابکس

ژوابکس لیپ (لب) برای حجم دهی لب ها، رفع عیوب و زاویه سازی مناسب ، ترمیم خطوط دور دهان کاربرد دارد.

این فیلر دارای دو وزن مولکولی (2000 و 1000 KDA) بوده و غلظت هیالورونیک اسید کراس لینک آن 25mg/ml  بوده  و در Mid-deep-Dermis تزریق میشود. خواص رِئولوژیک این فیلر منحصر بفرد بوده و با ویسکوزیته 20 Pa و الاستیسیته 100 Pa بهترین فیلر را با خاصیت کشسانی مناسب جهت تزریق در  لب و خطوط اطراف لب  ایجاد می نماید.

با ژوابکس لیپ بهترین خودت باش!

ژوابکس لیپ (Zhoabex Lips) محصولی است که به‌طور انحصاری برای حجم‌دهی لب‌ها، رفع عیوب و زاویه‌سازی لب‌ها و ترمیم خطوط دور دهان کاربرد دارد.

ژوابکس لیپ، بهترین فیلر لب در سبد محصولات شرکت رزفارما به‌شمار می‌رود و به‌طور ویژه برای ایجاد ظاهری براق و حجیم، بدون برهم‌زدن مورفولوژی ناحیه تحت درمان، فرموله شده است.

فرمولاسیون خاص آن در عین حفظ یک اثر طبیعی، به لب‌ها وضوح و برجستگی می‌بخشد. ژوابکس لیپ در اصل به‌عنوان یک فیلر لب فرموله شده است؛ اما ویژگی‌های ایده‌ئالی برای استفاده در موارد دیگری همچون رفع عدم تقارن لب و از بین بردن چروک پشت لب دارد.

هر ساله افراد زیادی خواهان فرم‌دهی لب هستند و این روزها تزریق فیلرهای پوستی به یک روش بسیار محبوب تبدیل شده است. جوانی و زیبایی لب با برجسته بودن لب و داشتن خط لب متقارن ارتباط مستقیم دارد. در سراسر جهان افراد مختلف روش‌های متعددی را برای افزایش حجم لب بالا و پایین پیشنهاد کرده‌اند. از گذشته تا به امروز، استانداردهای زیبایی لب دستخوش تغییرات بسیاری شده است. این روزها، لب‌های برجسته، حجیم و متقارن نشان‌دهنده‌ی زیبایی هستند.

زیبایی لب با تزریق فیلر این امکان را به شما می‌دهد تا لب‌های زیبا و برجسته‌ای داشته باشید. امروزه جهت حجیم کردن لب‌ها از رایج‌ترین روش یعنی تزریق فیلر استفاده می‌شود. برای لب‌ها و ناحیه‌ی اطراف دهان نیز همانند سایر نقاط صورت، انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارد که مشهورترینِ آن‌ها، فیلرهای مبتنی بر هیالورونیک اسید هستند. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که به‌طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و می‌توان آن‌را در نقاط مختلف بدن پیدا کرد؛ اما درصد بالایی از این ماده‌ی باارزش، زیر پوست ذخیره می‌شود. هیالورونیک اسید به دلیل طبیعی بودن، کاملاً با بدن سازگار است و می‌توان از آن برای حجم دادن به لب‌ها نیز استفاده کرد.

با افزایش سن معمولا لب‌ها کوچکتر و نازکتر شده در نتیجه تا حدودی از جذابیت آن‌ها کاسته می‌شود. همچنین پایین آمدن خطوط دور لب‌ها نیز باعث پیری چهره می‌شود و استفاده از فیلرهای پوستی می‌تواند باعث رفع این مشکل شود. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که فیلرهای پوستی فقط مخصوص افراد مسن نیستند و افراد جوان‌تر نیز از دهه‌ی ۲۰ زندگی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و مشکلات مربوط به لب که به‌صورت مادرزادی ایجاد شده‌اند یا مشکلات دیگری که باعث کاهش جذابیت چهره شده‌اند را به‌طور کامل برطرف کنند.

ژوابکس لیپ دقیقاً همان محصولی است که می‌تواند به شما در رفع عیوب مربوط به لب‌ها کمک کند. ژوابکس لیپ بر پایه‌ی هیالورونیک اسید ساخته شده و هیالورونیک اسید موجود در آن، به‌صورت کراس-لینک فرمول‌بندی شده است. کراس-لینک یا اتصال عرضی، به فرآیندی گفته می‌شود که به‌وسیله‌ی افزودن یک عامل مصنوعی مانند BDDE (۴،۱-بوتان‌دیول دی‌گلیسیدیل اتر) یک زنجیره‌ی عرضی میان مولکول‌های هیالورونیک اسید ایجاد می‌شود و به‌این‌ترتیب این ماده حالت ژل‌مانند پیدا می‌کند و توانایی لیفت کردن آن افزایش می‌یابد و ماندگاری آن نیز طولانی‌تر می‌شود.

ژوابکس لیپ دارای دو وزن مولکولی ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ کیلودالتون بوده و غلظت هیالورونیک اسید کراس-لینک شده‌ی آن به ۲۵ میلی‌گرم در میلی‌لیتر می‌رسد و در لایه‌ی میانی پوست تزریق می‌شود. خواص رِئولوژیک این فیلر کاملاً منحصر به‌فرد بوده و با ویسکوزیته (گران روی) ۲۰ پاسکال و الاستیسیته (خاصیت کشسانی) ۱۰۰ پاسکال بهترین فیلر بازار برای تزریق در لب و خطوط اطراف لب به‌شمار می‌رود.

باید توجه داشته باشید که فیلر ژوابکس لیپ نیز همانند سایر فیلرهای پوستی، ماندگاری طولانی‌مدت ندارد و ماندگاری آن بین ۶ الی ۱۲ ماه است. پس از این مدت، اثربخشی فیلر از بین می‌رود و به تزریق مجدد نیاز خواهید داشت. برای ژوابکس لیپ سرنگ تزریقی مخصوصی طراحی شده و در بسته‌بندی محصول قرار گرفته است. فرآیند تزریق و همچنین نوع سرنگ، در فرآیند تزریق فیلر اهمیت بسیار زیادی دارند.